Timer

Treningsøktene er korte – 25 eller 50 minutter , og svært effektive. Vi bruker kroppsvekten og enkle treningsverktøy; lette og tunge vekter og kettlebells tilpasset den enkelte. Strikker, baller og slynger for morsom, effektiv og skånsom trening. Se listen over våre timer under, og ta kontakt om du ønsker hjelp til å finne den timen som passer for deg.

LIVSSTIL Etter avtale. Ernæringsrådgiver og personlig trener hjelper deg ned (eller opp i vekt) med små og varige livsstilsendringer. I løpet av timen får du noen sunne og  enkle oppskrifter, litt fettforbrennende aktivitet og mye motivasjon.

PTSmallGroup50 MANDAG OG ONSDAG kl. 16, 17,18 og 19. En hard og morsom time med varierte øvelser for styrke, balanse, bevegelse, spenst og kondisjon. I gruppene er det 3 til 10 personer. Bli motivert av å trene flere sammen, og gjør trening rimeligere ved å dele på kostnaden.

PT MED BABY og PAPPAPERM og barn i magen.
Torsdag kl 10.30 En time hvor pappa og/eller mamma kan ha med seg den lille på trening. Treningen i små grupper hvor øvelsene er tilpasset deg, om du er på pappaperm, venter barn eller nylig har født. Du har med deg den lille på trening og det er trygt og sosialt for store og små.

ROPES TORSDAG 18 og 19, LØRDAG 9 og 10.Kondisjon- og core- trening med strikk.  Her trener vi hovedsakelig kondisjon og core med intervaller og innslag av spenst og styrke. En effektiv time for deg som ønsker å gå ned i vekt og fettprosent.

PT50 ETTER AVTALE En motiverende treningsøkt med kondisjon og styrketrening av hele kroppen. Et stort utvalg av øvelser gjør treningen spennende og tilpasset nettopp dine mål.

PT25 ETTER AVTALE En intensiv treningsøkt med spennende kombinasjonsøvelser for å trene kondisjon, styrke og balanse. Hver time er skreddersydd og tilpasset dine mål og din fysikk.

DUO50 ETTER AVTALE Del treningsgleden og kostnaden med en venn, nabo eller et familiemedlem. Eller la meg finne en treningspartner til deg for ekstra motivasjon og dedikasjon. En motiverende treningsøkt med kondisjon og styrketrening av hele kroppen. Et stort utvalg av øvelser gjør treningen spennende og tilpasset nettopp dine mål.

DUO25 ETTER AVTALE En intensiv treningsøkt for to, med øvelser tilpasset deres forutsetninger og mål. Her er det en fordel å møte ferdig oppvarmet.

ERNÆRINGSVEILEDNING ETTER AVTALE Vil du ned i vekt? Det kan være vanskelig å vite hvor du skal starte om du vil ned i vekt. For å kunne hjelpe nettopp deg med å endre din vekt, er det viktig å først kartlegge hva slags aktivitetsnivå og matvaner du har i dag. Det er ikke én vei og ett kurs som passer alle. Det er heller ikke en fast pris på dette. Nettopp fordi det er veldig individuelt hva vi gjør og hvordan vi gjør det, for at nettopp du skal nå dine mål.

WALK n TALK Felles tur for alle medlemmer, vi legger ut tid og sted på lukket side for medlemmer. PT 1-1 og ERNÆRINGSVEILEDNING kan også gjøres ute med WALK n TALK

 

Timeplan

NY TIMEPLAN FOR HØSTEN KOMMER SNART 🙂